Veb saytlar üçün ən faydalı 14 şrift üslubu

Bloq

Kompüter mühitində mətnə ​​ötürülən fikirlər üçün seçiləcək şrift tipi (şrift üslubu) çox önəmlidir. Daha effektiv məzmun hazırlamaq istəyən insanlar tez-tez şriftin nə demək olduğunu düşünür və oxucuların diqqətini cəlb edəcək şriftlərlə məzmun hazırlamaq istəyirlər. Şrift anlayışı və onun vebsaytlara və axtarış sistemlərinə verdiyi töhfə məlumdursa , istifadəçi təcrübəsi baxımından böyük nəticələr verə bilər.

Şrift nədir?

Müasir rəqəmsal dünyada istifadə olunan şriftlərin uzunluğu, eni və növünün tərifinə şrift deyilir . Daha qısa təriflə, əslində şrift anlayışını şrift üslubu adlandıra bilərik . Xüsusilə internet dünyasında sənəd yaradılacaqsa, loqo hazırlanacaqsa və ya digər dizayn işləri zamanı tez-tez uyğun şriftdən istifadə edilir.

Yaxşı şrift veb səhifələr üçün məzmunun hazırlanması zamanı oxunaqlılıq baxımından son dərəcə vacibdir . Bu, həm də saytın ümumi görünüşünə töhfə verəcək, sayta klik edən ziyarətçilərin məzmunu oxumasını asanlaşdıracaq. Şriftlərin sərt, ağıllı, yumşaq, təmiz və ya müasir kimi xüsusiyyətlərə malik olduğunu nəzərə alsaq , üsluba uyğun şrift seçməyin əhəmiyyəti daha yaxşı başa düşülür.

Şrift seçimi vebsaytlar üçün niyə vacibdir?

Vizual dizayn mövzusu əslində insan psixologiyasına, gözün anatomiyasına və beynin qavrayışlarına müraciət edən dərin bir mövzudur. Daim dəyişən və inkişaf edən vizual dizayn veb səhifələrin dizaynından, məzmunun hazırlanmasından, banner və ya poster dizaynı kimi elementlərin istifadəçiyə effektiv şəkildə təqdim edilməsindən tutmuş bir çox mərhələdən keçən bir prosesdir. Bu səbəbdən təqdimatın və ya xidmətin məqsədinə çatmaq üçün ən yaxşı şrifti tapmaq lazımdır .

Bundan çox xəbərdar olmasa da, HTML şrift seçimi vebsaytların ilk təəssüratlarında çox mühüm rol oynayır. Bu səbəbdən məzmun yaradılarkən vebsayt üçün şrift seçimi oxunaqlılıq və göz yorğunluğu baxımından diqqətlə aparılmalıdır. Çox kiçik və ya əksinə, böyük və mürəkkəb şriftlər saytın imicinə mənfi təsir göstərərək ziyarətçilərin saytı birbaşa tərk etməsinə səbəb olacaq. Bu, SEO meyarlarından birini pozmaq deməkdir, çünki bu, səhifədə qalma müddətini qısaldır.

 

Veb sayt üçün şrift seçərkən , əsas hədəf veb dizaynının məqsədinə uyğun olan yazı üslubuna üstünlük verilməlidir. Birinci prioritet, hansının yaxşı görünməsi və ya forma baxımından daha uyğun olması deyil, saytın təyinatına uyğunluğunu qiymətləndirmək olmalıdır. Məsələn, əgər vebsayt dizayn baxımından korporativ saytdırsa, mürəkkəb və böyük şriftlərdən istifadə etmək məqsədəuyğun olmaz . Bu baxımdan, CSS proqram dili istifadə olunarsa , ən uyğun şrift üçün " Font generator " proqramı istifadə edilə bilər .

Veb saytlar üçün ən faydalı şriftlər

  1. Times New Roman şrifti

Bu, HTML şriftləri daxilində Serif qrupundakı köhnə Times şriftlərinin variasiyasıdır . Daha çox kitab və jurnal nəşr edən internet saytlarında ən çox istifadə olunan şriftlər arasında birinci yerdədir . Daha da vacibi odur ki, bu , Amerika Psixoloji Assosiasiyası tərəfindən “ awesome font ” kimi tövsiyə edilən yeganə şrift növüdür .

2. Arial Şrift

Ümumiyyətlə Sans-Serif ailəsi şriftləri arasında olan Arial ən çox istifadə edilən şriftlər arasındadır. Bir çox tənqidçilər bu şriftin HTML baxımından ən təhlükəsiz olduğunu iddia edirlər . Həm onlayn məqalələr, həm də çap mediası məzmunu olan veb-saytlar tez-tez Arial şriftindən istifadə edir.

3. Helvetica Şrifti

Əsasən, vizual dizaynerlər tərəfindən istifadə olunan şrift Helvetica-dır. Çox tanınmasa da , psixoloji güvən hissi yaratdığı iddia edilən Helvetica dünyaca məşhur motor və avtomobil markalarında istifadə olunur. Diqqətlə araşdırıldığında, Helvetica-nın BMW, Jeep, Motorola və ya Kawasaki kimi marka işarələrində istifadə edildiyini görmək olar.

 

 

 

4. Verdana Şrifti

 

Şrift üslubu Verdana -dır və o, hətta ən aşağı ayırdetmə ekranlarında belə yüksək səviyyəli oxunaqlılıq təklif edir . Bir çox mütəxəssis bu şrifti ekran şrifti kimi təyin edir, çünki o, hətta kiçik ölçülərdə də oxuna bilir. Dünyaca məşhur IKEA brendi Verdana-dan həm internet səhifələrində, həm də çap kataloqlarında istifadə edir.

5. Kuryer Şrifti

Yazı makinası personajlarına bənzədiyi üçün film ssenarilərində tez-tez istifadə olunan yazı üslubu Courier-dir. Sabit genişlik aralığına görə şriftlər arasında populyar bir yerə malikdir. Bundan əlavə, Courier bütün əməliyyat sistemlərində əvvəlcədən quraşdırılmış bildirişlər üçün HTML şrift üslubu kimi istifadə olunur.

 

6. Optima Şrift

Klassik Roma böyük hərflərindən ilhamlanan Optima , yol nişanlarında və məhsul loqolarında tez- tez istifadə olunan şrift üslubudur . Məşhur alman çapçısı Erik Spiekermann, Optima'nın Amerikada hər xəstəxanada və dayanacaqda tapılan yazılarda istifadə edildiyini bildirdi.

7. Monako Şrifti

Sabit genişlikli şrift ailəsindən Monako bu gün çox üstünlük verilən MacOS X-in standart şrift üslubudur . O hərfinin içərisində diaqonal xətti olan və unikal 0 rəqəmini təqdim edən şrift üslubu 2009-cu ilə qədər MacOS-un Xcode proqramında istifadə edilmişdir.

8. Didot şrifti

Bir çox tənqidçi tərəfindən neoklassik kimi təsvir edilən Didot serif şrift ailəsi arasındadır. Amerika xəbər kanallarından biri olan CBS News-da tez- tez istifadə olunur .

9. Mis lövhə şrifti

Copperplate şrift üslubunun dizaynerləri bu şrift seçiminin yalnız başlıqlar və ya başlıqlar üçün istifadə olunmasını istəyirdilər. Bu səbəbdən Copperplate-də kiçik hərf dizaynı yoxdur, yalnız böyük hərflərdən ibarətdir. Türkiyədə hər kəsin bəyəndiyi “Kim Milyoner Olmaq İster” yarışma proqramının qeydiyyatdan keçmiş markası məşhurlaşınca bu yazı tərzi türk dizaynerləri arasında da məşhurlaşdı.

 

10. Lucida Bright Font

Lucida şriftləri ailəsindən biri olan Lucida Bright dizaynında istifadə edilən kəsiklər hər hansı digər yazı tipindən daha çox kontrast ehtiva edir. Bu xüsusiyyəti ilə o, American Scientific Journal-ın ən çox seçilən şriftləri arasındadır .

11. Perpetua Şrifti

Perpetua İngilis heykəltəraşının orijinal şrift axtararkən tapdığı fikirlərdən yaranan yazı üslubudur . Pensilvaniya Universitetində akademik mətnlərdə və bədii məqalələrdə; Penguin Classics kimi çap mediası məzmununu təklif edən saytlar bu yazı üslubundan tez-tez istifadə edirlər.

12. Candara Şrifti

Microsoft Vista əməliyyat sistemi ilə məşhurlaşan Candara, vizual olaraq veb saytlar üçün ən uyğun şrift üslublarından biri kimi tanınır . Calibri və Cambria ilə C hərfi fərqli dizayn görünüşünü təqdim edir. Yenə Candara mətn vizuallaşdırılması baxımından Windows'un ClearType sistemi ilə ən yaxşı inteqrasiya edən üslublardan biri kimi tanınır.

13. Garamond Şrifti

Klassik şriftlərdən biri olan Garamond, istifadə edildiyi internet saytlarına antik hisslər verdiyi üçün ən çox seçilən şriftlər arasındadır . Arxeoloji məlumat verən internet saytlarında, qədim mövzulardan bəhs edən jurnal və ya kitablarda, dünya muzeylərinin internet səhifələrində Qaramond-a daha çox üstünlük verildiyi müşahidə olunub.

14. Comic Sans Font

İndiyə qədər istifadə edilməli olan şrift üslubları qeyd olunsa da, istifadə edilməməsi lazım olan şriftdən söz düşəndə , bütün internet istifadəçilərinin fikri tək bir şriftdə birləşir: Comic Sans . Bir çox insanlar sizin yazı tərzinizi olduqca qeyri-ciddi, uşaqcasına və hətta axmaq hesab edirlər.

Dünyada tez-tez istehza edilən bu şriftin internet saytlarında istifadəsi tövsiyə edilmir. Üstəlik, veb səhifələrin daha yaxşı görünməsini təmin edən HTML şriftləri olsa da , Comic Sans tələb olunmur.